2013-11-12 ♥ 20:51:00

Don't leave me alone kapitel 17

Efter maten gick vi till vardagsrummet och kollade på film klockan var tio om 6 min och vi började göra oss i ordning, Felix sov utan tröja...och jag sov med med short och en linne för att det var jätte varmt! 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Jag har hoppat fram lite men det är fortfarande sommarlov men nu ska jag skriva om Örebro kaoset) 
 
Felix's perspektiv: Idag skulle åka till Örebro ! Den första dagen av vårt lilla miniturné, Amanda skulle följa med så det skulle bli super!
Amanda's perspektiv: Vi gjorde oss i ordning och jag höll på att locka mina toppar, när det var klart så sminkade jag mig, jag tog en vatten fast mascara. Inget mer gjorde jag inte. Ja de väntade bara på mig och Olivia tills vi skulle bli klara. Nu var vi påväg till Örebro. Det var faktiskt första gången jag var i Örebro. När vi var framme så var det gryyymt mycket folk, jag Olivia Daff Mickis och de stod bakom. och Felix och de stod då på scenen. De lyssnade inte på oss så dom gick närmre till The Fooo, vi alla + plus vakterna försökte göra så att inte kunde komma närmre in men det gick inte så vi var tvugna att avbryta. Det var så mycket folk så jag tappade bort alla förutom Olivia vi stod och höll varandra tätt. Vi såg Daff och sprang efter honom, det var någon som knuffade till mig och det blev svart. Jag vaknade upp och såg Olivia, ingen mer. Jag frågade efter Felix och hon sa att efter de fick avbryta så sprang de iväg och vi kunde inte springa efter dom. Olivia sa att jag hade fått en liten hjärnskakning det var darför jag inte kom ihåg något. Jag tog min mobil som var på bordet, jag hade fått en massa med sms och Olivia hade tydligen inte märkt det. Han undrade vart jag var och jag sms:ade tillbaka och sa att jag var på sjukhuset i Örebro, hade de åkt till Stockholm utan oss? Nee det tror jag inte tänkte jag för mig själv, jag fick direkt ett svar tillbaka att det kommer och att de fortfarande var kvar i Örebro och letade efter oss. Efter en halv timme kom de! Felix sprang in till mig och kramade mig. Han frågade vad som hade hänt så jag sa att det skulle fråga Olivia eftersom att jag hade ont i huvudet. Efter att Olivia hade berättat allt så började han fråga mer hur jag mådde och sånt. Jag var tvungen att stanna över en natt till så vinkande inte riktigt åka till Stockholm än så Felix skulle sova hör med mig ch de andra skulle boka hotell rum snabbt. Felix sov över med mig och klockan var bara sju och jag var så hungrig och Felix hämtade mat till mig❤ Jag och Felix somnade väldigt snabbt iaf jag! När jag vaknade upp så hade Felix redan vaknat och frågade ifall vi skulle skriva ut oss, och då kom sjuksköterskan och sa att vi kunde gå så det gjorde vi. Daff och alla andra stod utanför sjukhuset med en vår buss som vi kom med och nu skulle vi åka tillbaka till Stockholm.
Några timmar senare
Vi var äntligen hemma i Stockholm och det var så skönt men jag hade fortfarande lite ont o huvudet. Jag hade en till livestream efter som att jag inte hade något att göra och dessutom var det kul.
Plötsligt kom Omar stormande in och sa jag älskar dig Amanda!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haha det blev as lite men jag orkade inte skriva mer :P  Puss och hej!   //Maria jag har inte kollat igenom det så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0