2013-11-30 ♥ 15:44:00

I Just Need Some Love kapitel 2

Jag är Fannie och vem är du? Han fnyste och svarade enkelt Ogge. Haha trodde han att jag visste vem har var eller.  Jag sa att min pappa inte kommer till jobbet idag. Han blev förrvirrad det såg man. 
- Vem är din pappa då? 
- David Kjellström också kallad för ''Daff''. Han skulle just säga nått men whatever. Jag sa bra och säg till de andra det också. Efter så gick jag iväg. Nu tänker jag bara mysa framför datorn och kolla på PLL. 
 
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> 
Felix perspektiv: 
 
Var är han!? Typ två timmar sen. HA och han som säger att jag är sen hela tiden... Jo jag och grabbarna sitter just nu vid "spelrummet" och slöar. Vi skulle egentligen träna idag. Efter typ 5 minuter så sa Oscar att vi skulle spela Fifa. Alla hm:ade förutom Ogge. Hans flickvän var otrogen i Turkiet. Hon var på semester och efter bara en dag så la hon upp en bild på Instagram. Det var hon och en kille som kysstes. Snacka om att vara låg. Jaja. Vi får väl stötta honom tills han blir okej. Det var någon som bankade på dörren. Ja bokstavligen. Alla kollade på Ogge. Det betyder att han skulle öppna. Han suckade tungt och ställde sig upp. Man hörde när han öppnade och sen bara en massa mummel. Efter typ 3 minuter kom han tillbaka. Helt röd i ansiktet. Jag och killarna kollade undrandes på honom. Han sa att Daff inte jobbar idag. Har vi slösat typ 2 timmar på att sitta och vänta på ingenting på en lördag. Men perfekt, tänkte jag ironiskt. Fast vi stannade ändå kvar en liten stund. Liksom vad skulle vi göra hemma? När en läng tystnad hade gått så sa Ogge helt plötsligt:
Visste ni att Daff hade en dotter? Alla skakade på huvudet. Efter en ytterligare tystnad så sa Omar:
Är hon snygg!? Haha. Typiskt Omar. Ogge nickade. Okej det här börjar bli läskigt. Jag tänker iallafall inte haffa henne. Daff är sträng. Det vet killarna. Det blir nog dags att röra sig hem. Jag sa hejdå till killarna och började gå. Jag gick bakvägen för att undvika fans. Jag börjar nog bli sjuk. Känner mig typ död och lite till. Jag gick vid kanten av trottoaren. Jag såg en skymt av mitt hus. Jag började gå snabbare tills jag var framme. Jag låste upp och gick till mitt rum, Där somnade jag, på sängen. När jag vaknade kollade jag på klockan. 16:37. Jag hinner väl ta en lien promenad...
 
Fannies perspektiv:

Det är kört. Jag är vilse. Mitt ute bland folkhaven. Ja eller typ. Jag är lite utanför. Ja asså inte i centrum precis. Jag har typ gått i två timmar nu. Sen så har jag min mobil. Sabla batterier. Jag suckade och satte mig ner vid en bänk. Jag studerade omgivningen. Jag har inte varit här. Är det konstigt att bo i en stad och komma vilse I staden? Jag började se någon komma närmre och närmre. En kille vid ungefär 15 -årsåldern. Han var jätte söt. Han kom fram till mig och frågade hur det var. Åhh var omtänktsam. 
Allt är bra med mig. Lite vilse och sådär men det är luuungt. Han skrattade och sa att han skulle visa vägen. Jag nickade och gick blygt efter honom. Kände mig lite barnslig när jag var vilse och en kille i samma ålder kommer och hjälper mig. Han frågade efter adressen och jag svarade. Han stannade och kollade på mig. Vänta gjorde jag nått fel? 
- Är du Daffs dotter? Kjellström som efternamn? Jag nickade lite chockad och rädd samtidigt. Det här var en stund jag faktiskt är lite stolt och ändå inte stolt. Han vet vad jag heter. Ja i efternamn då.
 
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> 
Okej kanske lite sämre kapitel än det första men jag har total insperationsbrist på vad det ska handla om. KOMMENTERA!:) Vill oxå varna er om att de första kapitlarna kommer vara tråkiga men man måste bygga upp grunden med en massa detaljer.Ja som att bygga ett hus XD Vill ju att slutet ska vara bra. Man bygger en bra grund och sen fortsätter man med toppen. Ja men fy vad pratar jag om?:( Haha sees och Stay Tuned;)
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0