2013-11-03 ♥ 17:56:00

The Fooo i Göteborg

Hejsan jag tänkte berätta vad som hände idag i Göteborg så vi sätter igång!
 
Aa vi åkte till Göteborg och när vi var framme vid Götaplatsen så var det fullt! Det var 4 polisbiler där och jätte många ordningsvakter. Dom hade spärrat av endel väger så att man inte skulle kunna komma in och förstöra uppträdandet.  Vid 12.40 så kom de, vi hade inte så bra platser men i slutet så fick jättebra platser, vi stod nästan längst fram. Min mobil har inte så jättebra kamera men jag fick endel bilder också och endel videos! Deras nya låtar var asgrymma! När dom skulle spela upp den sista låten som var Build A Girl så var det en foooer som sprang till de på "scenen" och ordningsvakterna tog bort henne och det började komma fler och fler fooers som sprang ut och alla blev jättesura. De var tvunga att avbryta för att dom sprang ut men det var den sista låten så det är ganska lugnt ändå enligt mig, fast ändå inte. Det var Build a Girl. Det var väl det som hände i Göteborg, det var den bäääästa dagn i hela mitt liv! <3 <3 <3 Bilderna och videorna kommer upp imorgon tror jag:')  Puss och kram ses i nästa inlägg:) 
 
Det sägs att någon slog Oscar fast inte med mening fast det är INTE sant! Jag vet vad som hände jag har det på film så ja...Dom hann inte säga hejdå eftersom att det var brottom men det var helt klart den bästa dagen!
 
//Maria
 
Jo juste! De filmade också till deras musik video och jag syntes, men jag såg ut som ett pucko då så ja....

Kommentarer
Postat av: sandmanen

Asså jag vill bara säga det att det är inte deras nya låtar utan det är x faktor låtar som dom bara spelade upp och sedan dansade dom till den bara så att du vet;)

Svar: Aha men åh...för jag har hört att många säger att det är deras nya låt..:P //Maria
theffooo.blogg.se

2013-11-04 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0