2013-10-05 ♥ 22:13:00

Don't leave me alone kapitel 6

Vi åkte till en jätte lyxig restaurang, Felix och Oscar betalde allt. Vi satte oss vid ett bord, restaurangen hade livemusik och det var helt perfekt! Vi snackde om allt möjligt och det var jättekul!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Nästa dag:

Amanda's perspektiv: När jag vaknade upp så höll jag på med mobilen och sedan kastade en kudde på Olivia så att hon skulle också vakna upp. Det var ganska svårt att väcka henne men sedan vaknade hon. Hon sa "Godmorgon" med en trött röst. Efter fem min så satt vi och pratade om dubbeldejten, när vi hade snackat klart om de så satt vi med våra mobiler och Omar, Oscar, Ogge och Felix följde mig på instagram och twitter. Sedan gick vi och åt frukost. När vi hade ätit upp så gick vi och borstade tänderna och satt med våra mobiler igen i en kvart, och sedan gick vi upp och sminkade oss. Jag gjorde en ganska nartulig "smokey eye" sminkning och satte på mig mascara och ett nartuligt läppstift. Jag satte på plattången och vågade mitt hår. Där efter satte jag på mig en vit tröja och ett par slitna shorts. När jag och Olivia var klara så sms:ade jag Felix, och Olivia med Oscar. Vi båda frågade efter vi kunde vara men båda svarade att de var upptagna för dom skulle börja jobba på en ny musikvideo. Då bestämde jag och Olivia att vi skulle till stan och shoppa. När vi gick runt i centrumet så märkte vi att det var några som följde efter oss, det kändes väldigt skumt men det var nog för att att de visste att jag var tsm med Felix och Olivia med Oscar. Vi struntade att de följde efter oss och stirrade på oss. Sedan var det någon som kom fram till mig och Olivia och sa:
-Hej, är det ni som är tsm med Felix och Oscar
Vi sa då ja.
- Kan ni hälsa dom från mig? Jag heter Julia.
Vi sa självklart att vi kunde det och sedan sa hon tack vad snällt men nu måste jag gå sa hon. 
Jag och Olivia bara fortsatte att gå/shoppa när hon gick. När vi gick på plattan så var det en kille som kom fram till mig och sa:
-Hej du är grymt snygg!
- (jag) ehm..tack!
- Har du någon gång blivit kysst på plattan?
Jag kände igen personen men jag visste inte vem
- (jag) Nej..?
- skulle du vilja bli det?
Nu kom jag på det! Han var en från RMM (RadomMovieMakers)
- (jag) Nej tack jag har en kille.
Sedan frågade jag ifall han var ifrån RMM. och det var han!
- Men skulle jag få ditt nummer?
- (jag) okej visst
Sedan gav jag han mitt nummer.
Jag och Olivia gick sedan iväg. Jag och Olivia skrattade och var förvånade! När vi hade slutat skratta så gick vi in till donken och skulle käka. Bär vi kom in så såg vi Oscar, Felix, Omar och Ogge. Jag och Olivia tittade förvånat på varandra, för att de sa att de skulle vara i studion ju. Jag frågade Felix varför dom sätt där och då sa han att de skulle ta en paus från jobbandet. Felix och Oscar frågade vad vi gjorde i donken och då sa vi att vi shoppade och skulle sedan käka. Felix sa att vi kunde sätta oss med dom och äta för att dom hade precis beställt mat. Jag och Olivia gick och beställde mat. Omar och Ogge satt längst in på varsin sida och Felix satt jämte Omar. Felix flyttade in lite grann så jag kunde sätta mig jämte honom. Sedan gick jag och Olivia och hämtade vår mat ketchup och sugrör. Vi satt där och käkade och snackade, Felix la armen runt min hals. Efter en timme var de tvunga att gå till studion och fortsätta. Felix undrade omvi ville till studion med dom och såklart sa vi ja! Men vi var tvunga att sitta i spel rummet för de skulle spela in låten och skriva lite mer text till låten. Vi hoppade in i en taxi och sedan körde taxin oss till studion. Där var det ungefär 10-15 foooers! De stod på andra sidan av gatan eftersom att de hade skrivit det på olika sociala medier att Foooerna skulle göra det. När de såg mig och Olivia så trodde de att vi var några radom foooer som ville ta kort med Felix och de andra, så började säga till oss och då sa Felix att jag var hans tjej och kysste mig på kinden. Foooerna såg förvånade ut och det gjorde jag med för Felix hade ju skrivit det på twitter och Instagram. Efter att Felix sa det så gick vi in till studion och de började jobba direkt och jag och Olivia satt i soffan i spelrummet och snackade och satt med våra mobiler. Dagen tog slut ganska snabbt och jag och Olivia väntade bara tills nästa dag!
 
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ledsen för att det bara blev ett perspektiv i hela kapitlet:P Men det bah blev så. Nu ska jag gå och Skypa med min kompisa så hejdå!:) Puss<3  //Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0