2013-09-17 ♥ 18:58:00

Just Give Me A Chance kapitel 6

Jag sa okej. Jag tog ett steg ut men sen kom jag på att om hon går till Miranda så kommer hon säga att jag har sagt att grabbarna skulle vara. Nej vad rörigt det blev nu. Jaha men då måste jag ställa in planen och vänta tills imorgon jag hoppas att det inte händer nått på en natt. Jag sms:ade killarna förutom Felix då och sa att vi måste ta det imorgon.
 
***************************************************************************************
Oscars perspektiv:
Daff hade delat in så att två personer delade på ett rum. En stor besvikelse var att jag fick dela rummet med Ogge. Det är inte så att jag inte gillar min bro men jag ville dela rum med Julia. Hennes ljusa blonda hår och hennes söta ansikte. För att inte prata om hennes skratt. Det är det sötaste nånsin! Omar delade rummet med henne. Fast jag är inte så orolig. Liksom man märker ju att han gillar Miranda ända bort från Kina. Oj vilket konstigt uttal men jaja. Omar hade kommit till oss och pratat om ja en plan. Det handlade om att byta rum och dela Miranda och Felix. Han berättade också att han var störtförälskad i Miranda och att han aldrig känt så för NÅGON. Jag och Ogge diskuterade lite och kom fram till att vi var tvungen att hjälpa honom. När vi skulle utföra planen så sms:ade Omar att det måste bli en annan gång. Jag och Ogge visste inte vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att spionera på Miranda och Felix åt Omar och det verkade kul. Vi gick in och öppnade dörren försiktigt. De verkade inte märka nånting. Felix satt på en stol ungefär två meter från Miranda som satt på sängen. De pratade om oss. Man kan ju inte säga att han pratade skit bakom ryggen på oss men det var ganska bra skit iallafall. Vi hörde att han just skulle säga nånting om Ogge så vi fick nog. Han hann bara säga - Jag kommer ihåg en gång då Ogge... Just då gick vi fram och Ogge sa - Jag gjorde vadå. Nu ska han allt få berätta om vad han sysslar med. Han verkade bli ganska förvånad och sa genast - Inget.
 
Omars perspektiv:
Jag och Julia satt på sängen mitt emot varandra och körde 20 frågor. Jag fick veta ganska mycket om Julia och hon var inte alls som jag trodde. Hon var faktiskt helt okej och hon var väldigt rolig! När det var dags att sova så släckte vi lampan och la oss. Givetsvis inte i samma säng.
 
Nästa morgon...:
Jag vaknde av en ryck och kollade på mobilen för att se hur mycket kl var. 08:30 var för tidigt för att vakna så jag gick och duschade. När jag var klar så hade Julia redan vaknatt och hennes hår var åt alla håll. Jag började skratta och hon blev generad. Sen började hon skratta och jag såg nog ut som ett frågetecken för hon pekade på mitt hår. Jag kollade genast i spegeln och såg det. Haha mitt hår var också på alla håll. Det blir så efter att jag har duschat. Jag bytte om och sen kom en fråga som jag vill ha svar på. Har det hänt nått inatt...!?
 
***************************************************************************************
 Jag vet att det är tråkigt och att ni inte vet vad planen är men det blir nog på nästa kapitel. Oj jag måste kolla på Idol nu! Ledsen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0