2014-01-04 ♥ 22:00:00

I Just Need Some Love Kapitel 4

´´Hej´´
´´Det var längesen vi sågs´´
´´Aa det va det men uhm... jag hittar inte hem´´ Jag skrattade och visade att hon skulle följa med mig. Hon bodde nära mig så det var inget problem att hitta hem.
 
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
 
Fannies perspektiv:

´´Tack så mycket.´´
´´Det är lugnt.´´ Det blev en lååång tystnad. Vill han hänga med in? Ska jag fråga eller kommer jag verka för på? Kanske han inte alls tycker om mig. Är jag för tjock? För ful? Klängig? Aja YOLO nudå.
´´Vill du hänga med in?´´ Han kollade på mig och log. Aa det ville han. Pust. Jag låste upp och sen gick vi in. Han kollade sig runtomkring och sa - det är fint. Jag log och tackade. Sen gick vi in till köket och tog fram snacks. Vad skulle vi göra. Kolla på film? Nej det är inte roligt. Men däremot... FIFA! 
´´Felix...?´´
´´Aa?´´
´´Ska vi spela FIFA?´´
´´JAAAA!!´´ Haha han är nog lite galen i det... Jag tog fram två spelkonsoller och vi började spela. 3-3 naa ganska bra. Jag är faktiskt en tjej...
 
Felix perspektiv:

Jag måste faktiskt erkänna att hon är grym på Fifa. Bäst att jag vinner nu annars är jag ju inte en man. Hehe. Det hela slutade med 5-3. Jag förlora! Mot en tjej däremot. Hon flinade mot mig och retade mig... Jag hoppade på henne och kittlade henne. Haha hon har ett sånt gulligt skratt! Jag hoppade av henne och sa att det var dags att gå hem och hon nickade. Sen ställde hon sig upp och gick till dörren. När vi skulle säga hejdå så kollade vi på varandra. Jag måste säga nått nu. Jag kysste henne på kinden och sa hejdå sen vände jag kepsen och gick hem. ´´Kindkyssen´´var speciell. Jag kysser nästan alla foooers på kinden men alla andra kyssar är likadana. Inga känslor alls. Varför känner jag mig alldeles pirrig när jag kysste henne? Vad är det hon gör med mig. Jag har fått känslor för henne. Jag är helt säker. Nästan. Typ eller? Jag måste iallafall säga det till henne annars spricker jag snart. Jag kan inte hålla känslor för mig själv. Ska jag bjuda ut henne på en dejt? Ja det ska jag göra... Fast jag kanske är lite för på? Det är faktiskt Daffs dotter. Han kommer typ freaka ut om han ser vad jag håller på med henne. Fast jag träffade ju henne idag... Ska jag vänta eller? Oj jag är kär. Alltså riktigt kär. Jag frågar mig själv typ. Aa det får bli så. Jag ska fråga henne när jag kommer hem. Fast genom sms annars blir det pinsamt om hon nobbar mig... Fast ska vi bli ihop först då eller? När jag kom hem. Hon ska bli min... Eller hon kanske har en pojkvän!? Varför har jag inte tänkt på det tidigare!? Skit också...
 
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
 
SÅÅÅ! Vad tycker ni? Själv blev jag ganska nöjd. Jag har stooora planer. Somsagt förlåt att jag inte har skrivit på länge. SES DÅ<3
 
//Emma Puss:*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0