2014-01-04 ♥ 17:26:00

Info om min (Marias) novell

Jag tyckte att min novell (I know you love me) var ganska dåliga...asså jag hade inte så många idéer till den, så jag tänkte börja om på en ny novell:) Dock vet jag inte vad den ska heta. Inatt klockan 1 ungefär så började jag tänk på min nya novell och jag har byggt upp början lite grann valt huvudpersonen utav killarna. Sen försökte jag komma på vad den skulle heta men jag kom inte på något så ifall DU har något förslag dela med dig det:) Jo juste, jag kanske snor LITE idéer från I kow you love mig och Don't leave me alone så att ni vet. Men bara lite;)
 
Tack i förhand //Maria

Kommentarer
Postat av: Sandmanen

Om du vet vad den ska handla om så e det enklare att komma på namn på den

Svar: Ja jag vet, jag har skrivit ett inlägg och sparat det i utkastet och jag har skrivit titel men jag är inte så säker på namnet. //Maria
theffooo.blogg.se

2014-01-05 @ 02:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0