2013-12-23 ♥ 21:28:42

...

 Jag önskar er alla en riktigt god jul!:) Ni får ha det gött o om ni har lust får ni jätte gärna skriva i kommentarerna om vad ni har fått! :D det är ALLTID lika kul att få veta vad andra får:* Men senare kommer jag ( Emma ) att skriva imagines:) Så skriv bara ditt namn och vem du vill ska vara med i den. Det behöver inte ens vara en i The fooo;) Jag postar upp de senare. Jag gör det till alla som vill:) Sen kommer ett långt kapitel o ledsen för dålig uppdatering... :( Men aa ha en bra dag så hörs vi:) 
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Skulle vilja ha en imagines me Ogge:) Han är så mysig<3 Men jag heter somsagt Alice;) Hejdå btw eran blogg är jättebra! :*<3

Svar: Aa okej:) O tack så mycket haha antar att du är ny läsare här?:) Imaginen ( stav ?) Kommer snart Puss:*<3
theffooo.blogg.se

2013-12-25 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0