2013-12-03 ♥ 21:02:40

Min uppdatering ehm...:/

Ja! Jag tänkte prata om olika saker här. Först ska vi ta det här med min uppdatering ehm ja...helt usel! Men jag behöver idéer! Både jag och Emma behöver idéer på vad vi ska göra för inlägg! Men skriv här nere vad vi kan göra för inlägg:) Nu går vi över till FoooXmas! Det är såhär att de lämnar ju olika julklappar runt om i Sverige, jag kan inte alltid göra ett inlägg med ledtråden för det tar tid..ni har mycket större chans att hitta julklappen ifall ni går in och kollar själv. Ifall ni inte har Facebook så behöver ni inte skaffa det för att kolla på ledtrådarna, ni skriver bara: 
Facebook.com/thefooo och då kommer deras sida upp och där kan ni se Ledtrådarna! Så ja det var! 
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0