2013-09-28 ♥ 19:35:00

Just Give Me A Chance kapitel 11

Hon hade vita shorts och en svart topp. Hon skulle precis slänga igen dörren men Ogge som var närmast la sin fot vid trösklen. Vi bad om att bara få prata lite. Hon gjorde en gest in. Vi gick in och det var jätte fint här inne. Där satt Julia med sin mobil. Vi sa hej och hon sa hej lite hest tillbaka. Hon mumlade nästan. Jag började med att fråga vad vi har gjort. De sa bara:-
 
***************************************************************************************
 
Mirandas perspektiv:
Killarna hade knackat på hos vårt hotellrum. Jag öppnade medan Julia höll på med sin mobil. Jag skulle precis stänga dörren  men då la någon sin fot vid dörröppningen så att jag inte kunde stänga dörren. En av de sa att de bara ville veta vad de har gjort för nått. Jag gjorde en gest som visade att de kunde gå in. De gick in och satte sig vid den vita soffan. Jag satte mig bredvid Julia. På sängen. Julia sa bara att vi träffades för ett år sedan genom att jag och Omar gick in i varandra vid tågstationen och lite senare så spillde Felix sin dryck på min vita topp. De gjorde så att vi kunde kolla backstage och därefter så bodde vi i hotell med de. Vi skulle hålla kontakten men det blev inte något av. Man såg att killarna inte kommer ihåg nånting av det. Anledningen till att jag inte säger namnen är för att jag inte kommer ihåg vad de heter. Men det måste Julia ha gjort. Hon var ju lite förtjust i Oscar tror jag. Jag tyckte däremot att Omar var sötast. Fast det vet ingen inte ens Julia som vet typ allt om mig. Omar sa att han var ledsen för att de inte har hört av sig. Vi såg att han menade de så vi förlät de. Felix är alltid helt random så han frågade om vi ville gå och bada. Alla kollade lite konstigt på honom eftersom det VERKLIGEN inte var passande att fråga just nu men men. Det var ju varmt ute och vi skulle ju vara här i en vecka och fem dagar kvar så varför inte göra det bästa av det? Killarna gick hem till sig för att ta sina saker. Jag och Julia tog våra bikinis. Jag hade med mig tre olika bikinis och jag hade köpt två till. Julia hade med sig fyra bikinis och hon hade inte köpt några. Jag frågade vilken som jag skulle ta och hon sa att jag skulle ta den orangea eftersom det gör så att jag ser brun ut. Julia valde den svarta som att det var helt självklart men den var jättefin på henne. När vi hade tagit våra saker och handdukar så ringde jag Felix och undrade vart vi skulle ses. Han sa att de skulle gå hit. Jag och Julia gick ner och efter två minuter kom de. 
 
*När de är på badplatsen*
Jag och Julia tog av oss våra shorts och tröjor. Killarna stirrade på oss och jag slog lite löst på Omars axel. Jag sa:
-Gillar du synen eller? Han svarade med ett sarkastiskt skratt Haha. När han tog av sin tröja kunde inte jag undgå att stirra på hans mage! Herregud vad vältränad var! Nu var det hans tur att reta mig. Jag såg Felix vara en liten bit bort. Han var nog lite ledsen eller arg men varför? Jag gick fram till honom och frågade hur han mådde. Han svarade med ett misslyckat leende och sa att det var okej men att han ville vara ifred lite. Jag gick därifrån och jag skulle precis gå till Omar när jag såg en massa foooers komma till honom och ta kort med honom. Han pussade alla på kinden och jag kände lite avundsjuka komma. Jag fattar inte varför jag kan vara avundsjuk det är ju inte så att vi är ihop ju! Jag gick till Julia som satt och pratade med Oscar hon märkte inte att jag kom så hon fortsatte att prata med honom. Jag solade lite när jag kände vattendroppar komma på min kropp. Jag öppnade ögonen och såg Omar. Hans hår var helt blött så jag antar att han har badat lite. Vattendropparna var inte så kalla så vattnet är nog varmt. Han frågade om jag ville bada lite och jag svarade :
-Gärna. Jag satte mig upp och gick till vattnet. Jag bara älskar det! Jag började simma och Omar jagade mig i vattnet. Jag försökte att simma ifrån men han var för snabb. Han tog tag om min midja och drog mig till honom. Nu var det bara några centimeter från våra ansikten och jag kunde känna hans andedräkt. Vi kom närmre och närmre när...
 
***************************************************************************************
 
hej jag vet att det vara aslänge sen jag uppdaterade och skrev något överhuvudtaget och jag vill bara säga att jag är ledsen. Jag ska inte komma med en dålig ursäkt om läxor eller så! Men det kommer mer! Puss:*<3
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0