2013-08-31 ♥ 18:24:31

A normal life kapitel 2

Felix perspektiv:
Jag hade kommit till skolan och såg Omar och Ogge en bit bort. Vi gjorde en brohug och pratade lite. Efter en stund kom det en limo in och ut kom den vackraste tjejen jag nånsin sett... Jag kollade på Omar och han verkade tänka samma sak som jag. Hon gick in i skolan och alla kollade efter henne jag med. När hon försvann in i skolan så kom jag in i verkligheten.  Efter en liten stund sa Omar - Den tjejen är min. Både jag och Ogge klagade och det slutade med att vi låtsades brottades på marken.  Oscar ( Enestad ) kom helt svettig med en full fart. Han var sen som vanligt. Jag skrattade för mig själv. Oscar frågade om nånting hade hänt innan han hade kommit och vi berättade att Sveriges snyggaste tjej hade kommit i en limo till skolan. Han svarade med ett enkelt okej.
 
Melissas perspektiv:
Det var en stor lättnad att komma in till skolan. Fast det var nånting som fångade min uppmärksamhet.  Jag såg The fooo de som var förband åt Justin bieber. Jag är inte så förtjust i The fooo. Alltså jag rättare sagt hatar de. Jag tycker att de bara hoppar runt i köpcentrum och sjunger barnsliga låtar så ja jag hatar de. Jag möttes av två snälla ögon. Det måste vara rektorn tänkte jag för mig själv. Jag gick in i rektorns kontor och hon berättade alla regler som att inte slå någon. Jag fick mitt schema och gick in i klassrummet och jag såg The fooo. Toppen. Läraren berättade för klassen om mig själv. Efter så visade läraren Åsa en ledig plats och det var jämte en lång kille med blont hår.
 
Toppen. Läraren berättade för klassen om mig själv. Efter så visade läraren Åsa en ledig plats och det var jämte en lång kille med blont hår.
_________________________________________________________________________________________________________
  Hej jag hoppas att det här kapitlet blev bättre än det första:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0