2013-08-31 ♥ 18:25:30

A normal life kapitel 3

Oscars perspektiv: Jag hade kommit försent till skolan eftersom jag var tvungen att rasta min hund. Jag sprang till skolan alldeles svettig och jag frågade om det hade hänt nåt medans jag hade varit hemma. De svarade med att Sveriges snyggaste tjej hade kommit till skolan med en limo. Jag visste inte vad jag skulle svara så jag svarade bara okej. När vi gick in och hade lektion kom den nya tjejen som de pratade om.  Hon var verkligen snygg. Läraren presenterade henne och hon skulle sitta jämte mig. YEES! Hon satte sig jämte mig och gav mig ingen blick alls.  På hela lektionen var hon tyst och när lektionen var slut sprang hon direkt ut.
 
Felix perspektiv: Den snygga tjejen hette visst Melissa och hon kom från Småland. Hon skulle sitta jämte Oscar. NEEJ! Han kommer att haffa på henne. Varje sekund kollade jag åt deras håll. Jag tror att han försökte men hon pratade inte med honom eller gav honom en blick. HA!!! Nu är det min tur och visa min charm. Efter lektionen hade hon försvunnit och jag såg henne inte någonstans.
 
Melissas perspektiv: Efter lektionen så gick jag hem jag orkade inte mer. Jag satt jämte en av The fooo och han försökte prata med mig men jag är svår och jag öppnar mig bara för de som gillar mig för den jag är inte hur jag ser ut eller hur mycket pengar jag har. Efter att vara hemma en timme eller två gick jag ut för en liten promenad. Jag gick tills jag inte orkade. Jag måste vara vilse tänkte jag för mig själv. Jag letade efter spår från mig  men det var torrt överallt. Jag väntade på att någon skulle ta vägarna förbi. Jag satt där en lång stund och då äntligen kom någon. Jag sprang fram till personen och såg Felix i The fooo ( fråga inte hur jag vet ). Jag vände på klacken och gick iväg men jag blev stoppad. Han la sin hand på min axel. Han sa:...
____________________________________________________________________________________________________
 Jag skrev lite igåer och jag skrev klart den idag:) jag hoppas ni gillar kapitlet och så ses vi. Ledsen om jag stavar fel men jag skrev det på mobilen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0