2013-08-31 ♥ 18:17:10

Om novellen

Nu ska jag presentera huvudpersonen och ni (läsare) kommer att läsa ur olika perspektiv.
 
Hej! Jag heter Melissa och är 15 år. Jag bor i Småland men snart så flyttar jag till Stockholm eftersom min pappa ska bygga affärer där. Mina föräldrar är gifta och vi bor i en stor villa. Mina föräldrar äger väldigt många affärer och köpcentrum så jag är rättare sagt väldigt rik. Fast även om jag är rik så är jag inte så snobbig och bortskämd som alla andra rika ungar är. Min största idol är nog Justin Bieber och jag har sett honom varje gång han är i Sverige. Nog om mitt privatliv nu. Jag är ju somsagt 15 år och har brunt långt hår. Jag har bruna ögon. Jag har fått min hårfärg från pappa. Jag är väldigt duktig i skolan och är populär. Jag tycker att jag nästan är för populär bara för att jag är rik. Att jag ska flytta gör mig ingenting. Det blir som att börja ett nytt liv och jag ska skaffa vänner som gillar mig för vem jag är. Därför tänker jag inte säga till någon att jag är rik.
 
Så nu har detta inlägget kommit upp:) är ni sugna på att läsa? Jag kommer kanske skriva ett kapitel sen! vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0