2013-12-25 ♥ 18:41:41

imagines

"Alice! Snälla förlåt mig..."
"- Låt mig va! Jag hatar dig! "
Du och Ogge hade varit ihop i 6 månader nu. Ni skulle ha en romantisk middag på en fin restaurang och efter skulle ni ta ta en lång promenad ute i skogen, moder natur du vet. Men han kom aldrig. Han hade "glömt" och hängt med killarna istället. De spelade fifa fast klart det är roligare... eller?Du var sur på honom. Asså riktigt sur. Han kollade på dig med hans valpögon. Du började springa. Iväg från honom. Han började springa efter och han var snabbare än dig så det var inget bekymmer att komma ifatt. Han tog din hand och drog dig till honom. Han kramade dig. En lång och mysig kram. Allt var förlåtet. Nästan. Snart var jullovet slut. Du skulle komma ifrån honom. Han bor två timmar bort. Allt kommer att bli normalt. Skola. Läxor. Plugg och så kommer det att fortsätta. Han kollade på dig. Han såg orolig ut. Han visste nog vad du tänkte på. Han drog in dig till ännu en kram och sa 
" allt kommer att bli bra vi får hålla kontakt på andra sätt " han kysste dig på kinden och sen gick ni hem till honom och myste. Imorgon då skulle ni ha den speciella dagen. Allting skulle bli perfeeeeekt♥
 
Den här var till Alice och förlåt om den inte blev som du ville... det är faktiskt min första imagines:) godnatt och ha en fortsätt god kväll:*<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh! Vad bra älskar den!!!:* tack så mycket

2013-12-27 @ 13:36:00
Postat av: Anonym

Åhhh! Vad bra älskar den!!!:* tack så mycket

2013-12-27 @ 13:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0