2013-12-08 ♥ 12:40:00

Prolog

Alice's perspektiv: Hejsan! Jag heter Alice och har en bästis som heter Linn! Jag och hon umgås 24/7! Hon är brunett jag med! Vi är rätt lika varandra...vi har varit kompisar sen dagis. Linn är typ dö kär i ett band som hette typ "The Foo" (jag vet det ska vara 3 o:n) Ehm jag tycker att deras bandnamn är sjukt töntigt, och deras låtar, seriöst! Build A Girl, man over board, The link up, Kangaroos, men Fridays are forever är rätt okej! Men hur töntiga låtnamn är de? Haha, deras "fans" heter fooers! I somras så åkte vi typ till deras studio hela tiden...men jag åkte för att Linn ville träffa de! Hon är en fooer och jag directioner, vi bråkar ibland om vilka som är snyggast! Haha, The Foo är inte fula...men ja..jag har bara något emot de! Snart är det Jullov, jag antar att vi ska åka till deras studio igen..men det är grymt många som vet vart deras studio ligger nu så det kanske inte är en sån stor chans att vi träffar de, och det är lugnt för mig! Juste! snart har jag och min pojkvän varit tillsammans i 1 år! Han e den sötaste och snällaste personen i hela världen! Jag brukar dumpa folk för att de alltid sviker mig och sånt...men inte han, han heter förresten Linus. Jag har inte hunnit vara med honom för att han har varit borta varje gång vi ska ses...Nu på jullovet ska han bort igen...men när det är vår 1 års dag så har han inte åkt än som tur! Ska jag berätta om min familj? Aa det gör jag, jag har en lillsyster som är sjukt jobbig hon heter Hanna, sedan min pappa Johan och mamma Anna. Juste! Min mamma och han Felix mamma från The Foo är "bästa vänner" Kul va! En gång så skulle de över på middag och då kom han och det var sååå pinsamt! Juste! Jag är en 98:a! För några veckor sen fick jag reda på att man stavade The Fooo med tre o:n! Juste, hur kunde jag glömma det? Jag och Linn går i samma klass som Felix och Linn blev typ dör glad! Men hon kom inte in i samma "grupp" som Felix...utan det gjorde jag! Jag sitter bakom honom, men jag har aldrig pratat med honom så sär seriöst!
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Då var det den här novellen! Första kapitlet kommer på kvällen tror jag för jag ska plugga på till ett prov/test på medeltiden! Jag TROR att novellen ska heta: I know you love me! Ehm...aa jag kom inte på något bättre så ifall ni har ett bättre förslag skriv det här nere! Jag vill veta vad DU tycker:) 
 
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0