2013-11-11 ♥ 22:06:29

Don't leave me alone kapitel 16

När vi hade käkat färdigt så gick vi tillbaka till studion för Felix, Oscar och dom hade inte ätit sen 08.00 så när dom var klara vid 18.00 så skulle jag och Olivia ta med dom till Mc'donalds. Nu var dom klara och vi skulle till Mc'donalds. Dom åt jättemycket och jag och Amanda betalade det. Bordet jämte så satt det en kille som höll på att stirra på oss. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Amanda's perspektiv: Jag tog mig en närmare titt, det var Oliver (i Stockholm inte i Borås) Jag tog upp mobilen och sms:ade Oliver ifall han ville sitta med oss. Han skrev nej men han frågade ifall jag och han kunde gå tillsammans på insparken (en bal innan man börjar 9:an) Det är klart jag ville det. Fast det var ju långtid tills det, eller inte jättelång tid men ganska. Jag skrev tillbaka att ville gå med honom, balen var bara för dom som gick i min skola och i 9:an, så jag kunde inte gå med Felix. Jag gick ifrån bordet och drog Oliver till det bordet jag satt i för han satt där ensam. Alla tyckte om Oliver men inte Felix tyckte inte om Oliver så värst mycket. Jag såg att Felix var lite sur men jag pussade honom så han visste att jag gillade honom igen annan. Efter maten skulle vi på bio för vi alla hade inget för oss. Felix var lite små jobbig när jag små pratade med Oliver under filmen.. Men när filmen var slut så åkte vi hem till sig och jag sms:ade med Oliver nästan hela tiden. Jag var tvungen att sluta att smsa för att hjälpa till att plocka fram madrasser och och det. Nu hade vi plockat fram allt och jag gick in till mitt badrum och började göra mig i ordning. 
Felix's perspektiv: När Amanda precis gick in till badrummet så plingade hennes mobil till och jag tänkte inte läsa det men jag gjordes det ändå. Hon hade skrivit hjärtan med honom och att dom två skulle på nån bal. Jag blev genast sur och när hon kom ut frågade hon vad jag höll på jag svarade inte jag frågade bara varför hon skickade hjärtan med Oliver?!? Och varför hon skulle gå på bal med honom med inte med mig. Hon sa först att det var en bal bara för hennes klass, hon svarade aldrig på den andra frågad och började fråga mig istället om jag skickade hjärtan med tjejer och jag sa att det gjorde jag men att killar skickar hjärtan till tjejer är okej men att tjejer skickar hjärtan till killar inte var okej. Hon blev sur och gick ifrån mig och la sig på sängen. Jag försökte låtsas om att jag inte brydde mig så jag gick och gjorde i ordning mig.
Amanda's perspektiv: När Felix kom ut från badrummet så kramade han mig bakifrån och viskade förlåt i mitt öra, jag vände mig om och kollade in i hans ögon, de var så fina så jag kunde inte låta bli att säga att det var lugnt även jag var fortfarande lite sur på Felix. Jag kysste honom lätt på kinden och sa godnatt. Han ville ha en puss på munnen så jag gjorde det också lite lätt och somnade sedan på hans "bröst" (hatar att skriva det ordet så drf skriver jag " " och ni vet vad jag menar med det ordet).  
Kl:08.00 på morgonen (fortfarande Amandas perspektiv) 
Vi skulle vakna tidigt idag för att The Fooo skulle uppträda på sommarkrysset och jag vaNu var klockan 09.47 och vi skulle hoppa in i bilden och åka till sommarkrysset. Nu var vi framme! Klockan var halv tolv nu och det var massor med fans där. Dom skrek när dom såg bilen, sedan när jag klev ut i bilen först så sa de inget och när Felix klev ut efter mig så började de skrika as mycket! Vi gick in till backstage och satt stylisterna redo att fick de. När de var klara så var det 10 min kvar tills de skulle upp på scenen och innan det så frågade Felix hur han såg ut jag sa att var super snygg och kysste honom på kinden. Jag sa lycka till till dom och gick sedan ut för att sätta mig. Det sprang upp på scenen och alla började skrika jättemycket! När de hade uppträtt färdigt så gick jag till dörren där som backstage var, det var några som stod där bakom "grinden" och tog kort, jag stod långt ifrån de så att jag inte skulle bli med på kort. Efter fotograferingen fick jag massor med "bitch blickar" Felix kollade på mig och han såg att jag var ledsen så han tog min hand om kramade om mig. Alla stirrade på oss och sedan kysste Felix mig på munnen och alla sa typ "okeeej" Det var ganska konstigt att de inte visste att jag var tsm med Felix fast ändå inte för senast jag blev tsm med Felix hade vi inte sagt ngt mellen vårt förhållande. Många stod och tod kort och filmade när Felix kysste mig. Felix sa högt: Detta är min tjej om ni inte visste det, jag vill att ni ska vara snälla mot henne, älskar er alla Foooers. 
Det var så gulligt av honom att säga högt så till alla fans/Foooers. Efter att Felix sa det hoppade vi in i bilden och först så snackade vi alla med varandra i en kvart kanske sedan tog jag upp min mobil och kollade instagram, jag såg att jag hade fått 81 st nya följare! Det var sjukt, bara för att jag var tsm med Felix så fick jag as många följare. Jaja nu var vi vid plattan för vi skulle äta lite grann så vi gick och fikade på Expresso house. Det var inte så många foooers där efter som att det var på sommarkrysset eller påväg hem, det var väl kanske tre foooers där men dom gick aldrig fram. Jag tog en bild med Felix och la upp det på instagram och skrev: Expresso house with The Fooo<3  Jag fick många likes och fler följare. Efter en kvart började massa foooers komma dit och vi var tvugna att åka. Det var inte så smart gjort av mig at  ge ut vart vi var någonstans, jag tänkte inte riktigt på att Felix och de andra var kända alls, det kändes bara som att jag hängde med dom som vänner plus Daff och Mickis som var äldre än oss. Ja vi var tvunga att gå där ifrån. Vi stod en bit ifrån Expresso house och Felix, Oscar, Omar och ogge stod och tog gruppbilder. Denna gången så såg dom inte lika kaxiga ut som innan. Nu åkte vi hem och vi alla somnade för att vi var så trötta. Efter några timmar så var klockan ca halv fem och jagvsatt och tog upp min dator och började starta en livestream. Jätte många kollade på streamen och det var väldigt mycket tjat om att visa Felix när han sov och det gjorde jagmtill slut efter allt tjat..Någon kvart efter så vaknade han upp och sa vad gör du då "babe" (fail...) jag sa att jag hade en livestream och frågade sedan ifall han ville va med och det ville han, han skulle bara sätta på sig en tröja först. Nu blev det som en Boyfriend/Girlfriend tag. Det var jättekul vi höll på att streama i i två timmar kanske och sedan avbröt vi för att alla hade vaknat och var hungriga så vi åkte till donken. Vi kunde tyvärr inte åka till donken för där satt det foooers, så vi åkte till ICA och köpte lite saker till maten vi skulle laga hos mig, vi skulle köra på den klassiska och goda rätten tacos. Jag och Felix hjälpte typ inte till vi höll på att tramsa med varandra, och typ kysste varandra tills Daff sa ehm...inte nu tack. Jag och Felix kollade på varandra och började att flina. Vi skärpte till oss i slutet och hjälpte till, efter maten gick vi till vardagsrummet och kollade på film klockan var tio om 6 min och vi började göra oss i ordning, Felix sov utan tröja...och jag sov med med short och en linne för att det var jätte varmt! 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Ja jag har inget speciellt att säga så jag säger som jag allt brukar göra. Jag hoppas att gillade kapitlet see ya! //Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0