2013-11-24 ♥ 00:15:06

Hur jag blev en Foooer! Alltså min historia om The Fooo

Det började väl med att min syster sa till mig: Visste du att det är en ny låt som är as bra som släpptes idag, det var troublemaker. När jag hade lyssnat på den så lyssnade jag på den flera gånger och jag och min syster pratade lite om att Felix så ut som min systers killkompis lite grann. Där efter frågade jag ifall de hade instagram och vad de hette. Jag visste knappt vad de hette, jag sa typ: Aa men jag vill följa han, han och han! Haha jag kom ihåg att jag inte ville följa Ogge först men sen hon: Vill du inte följa alla? och då sa jag okejdå! Sedan prenumerade jag på deras youtube kanal! Ungefär 1 månad innan Build A Girl och The Link Up släpptes så visste jag massor med saker om de! Sen dess har jag stalkat de sjukt mycket..jag följer kanske minst 25 fanpage, två bloggar (De två bloggarna som finns, som är bra då). Och minst en dag så måste jag kolla igenom deras konton på olika sociala medier typ 3 gånger per dag. Det finns några fanpage som jag måste kolla också minst 1 eller två gånger per dag. Sedan bloggarna, de kollar jag typ minst 3 gånger per dag där också. Så det är ganska mycket som måste kollas;) Men är man en foooers så är man! Amen Fint Ska Det Va! Ja, jag stalkar de, juste varje dag så måste jag minst ha pratat om något som handlar om The Fooo. Haha, inte så lång historia men jag tänkte kanske att det vore kul att skriva hur jag blev en Foooer!:)

//Maria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0