2013-11-03 ♥ 18:48:50

Inga bilder från Göteborg

Aa om ni har läst rubriken så vet ni...det blir inga bilder för min kompis vill inte skicka dom till mig och jag vet inte varför men jaja......Jag har några bilder men alla är suddiga och sånna bilder vill ni väl inte ha?   //Maria.
 
Om ni har några bilder som ni vill att vi ska lägga upp på bloggen så maila: [email protected] och skriv sedan ifall ni har skickat bilderna eller inte:) För att det är verkligen kul att ha minnen när man för första gången träffar The Fooo<3 

Kommentarer
Postat av: Sandmanen

Jag har några bilder som jag har screen Chotat (stav) som du kan få. Jag har också gott ett collage som du kan få

Svar: Tack så jättemycket! Vad snäll du e!😘 Du kan skicka det till vår blogg mail: [email protected] eller till min gmail: [email protected] :)
theffooo.blogg.se

2013-11-03 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0