2013-11-17 ♥ 20:23:55

Inledning

Hej! Jag är en helt vanlig tjej som går i skolan. Inget speciellt med mig. Jo jag kanske ska berätta om mig själv, jag bor med mina föräldrar som inte är skilda. Vilket jag är evigt tacksam över. Hört att det är jobbigt att pendla fram mellan sina föräldrar... Jag bor i ett vanlig villa, ja en ganska stor. Den är vit och svart. Den är modern är allt jag kan säga. Juste ja! Jag heter förresten Fannie. Fannie Kjellström. Jag har långt brunt hår, jag har fått hårfärgen från min mamma Karin. Mina ögon är chokladbruna och jag har tydliga kindben. Alla tjejer skulle dö för att ha det. Ja som du kanske hör så är jag kanske självsäker. Men det är ju bra det! Jag är nöjd med min kropp. En helt normalstor kropp. Jo sen så har jag två bästa vänner. Sophie och Christopher. Ja asså en tjej och en kille. Det är alltid lika kul att vara med de. Sophie är alltid glad och spontan och Christopher är galen, skämtsam och snäll. Visserligen så är Sophie det också. Nog om det nu... Min mamma jobbar som advokat och min pappa är typ ett crew för nått töntigt band. Vad var det de hette nu då? Uhm... typ Tre fot eller nått. Aa men jag är inte riktigt inne på en massa band och popstjärnor. Men det är Sophie... haha. Hon var ny på skolan och hon gick fram till mig och frågade efter rektorn. Sen blev vi bra kompisar sen vänner sen bästa vänner och sen systrar. Jag kände Christopher sen ja typ för alltid. Finns det nått mer att berätta? Jo jag är 15 förresten...hehe... Om det är så viktigt så kan jag säga att jag är 165 cm. Intressant. Jag bor i Stockholm också! Vissa tjejer tycker att jag är riktigt lyckligt lottad för att jag har en riktigt härlig familj... eller va? Haha men jag tror att det var allt! Ses snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0