2013-10-23 ♥ 19:37:22

Don't leave me alone kapitel 13

Vi fortsatte att mysa till klockan tolv för att vi satt men hans MacBook och kollade på en annan film, efter tolv så gick vi och la oss och somnade.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Amandas's perspektiv: Idag var det en speciell dag! Jag och Felix skulle åka till Varberg och träffa min "barndomsvän" Det ska bli så kul att träffa honom för jag har inte träffat honom sen jag var 7år. Vi båda bodde i Borås då men därefter jag var 7år så flyttade han till Varberg. Han hette William. Han och jag var bästa kompisar och faktiskt lite mer, men efter han flyttade så började jag vara med Lina, Ida, Alice, Klara, Moa,Emelie och alla de andra killarna! Vi skulle åka tåg dit idag klockan14.00. Vi var ju hemma hos Felix så Felix packade sina kläder och därefter skulle vi åka hem till mig och packa.
Felix's perspektiv: Jag hade packat färdigt och nu skulle vi åka taxi hem till Amanda och sen åka ner till stationen. Nu hade Vi åkt hem till Amanda och hon hade packat klart. Nu åkte vi ner till tågstationen och där nere mötte jag mina brother och Olivia. När vi tog förväl så hoppade vi på tåget direkt.
Amanda's perspektiv: Vi satt på tåget och plötsligt fick jag en massa tankar om att det var fel att ge Felix en till chans, jag kanske inte skulla bli tsm men ngn känd alls. Jag fick massor med negativa tankar om Felix. Sedan dök en tank ifall jag och Felix skulle göra slut. Det ville jag inte, men jag var inte riktigt säker. Vi satt på åget och försökte släppa tankarna. Jag försökte mysa med Felix så länge, vi tog kort och la upp det på instagram och spelade spel på mobilen. Jag var tvungen att fråga honom ifall han älskade mig lika mycket som förr, han sa att det gjorde han och kysste mig. Kyssen kändes inte som vanligt. Denna gången var det som att få en liten puss på kinden. Efter jag frågade det så var det ganska stelt mellan mig och Felix, vi sov faktiskt nästan hela resan. Nu var vi framme och han stod där! jag kände igen honom direkt! Han var faktiskt riktigt söt. Jag sprang direkt och kramade honom! Det var så längesen jag träffade honom!
William's perspektiv: Jag såg Amanda och hon var lite söt. Jag kramade henne länge och där bakom henne var det någon som kom. Jag släppte ner Amanda och hon sa att det var hennes kille som hon hade berättat om att han skulle komma. Jag sa hej till honom och hette tydligen Felix. Amanda's perspektiv: Vi åkte direkt till donken för att äta. Felix satt jämte mig och William framför oss. Jag hade så himla kul med William så jag nästan inte hade tid för Felix. Nu hade vi ätit klart och vi skulle åka till stranden! Vi satt där på stranden och pratade galet! Det kändes som att jag hade känslor för William. William hade tagit med sin nye bästa tjejkompis! Hon hette Elin, jag lärde känna henne direkt och hon var en foooer så hon tog kort med Felix och så och han verkade ju glad! Men nu var Felix lite glader när Elin kom. Klockan var 21.00 det var ganska ljust ute så vi gick på bio! Jag satt mig jämte Felix oxh William på varsin sida och Elin satt jämte Felix, för Felix bad henne att göra det...Jag trodde faktiskt att jag skulle bli avundsjuk men det kändes inget i kroppen. Vi kollade på komedi, jag och William hade lika kul som när vi var små. Jag märkte att Felix försökte göra mig avundsjuk men det gick ju inte för det kändes verkligen som att jag inte gillade Felix mer utan att jag gillade William. nu var klockan halv 11 och vi var påväg till hotellet. Vi hade hyrt en stor svit så att alla vi 4 kunde vara i den. Sviten var jättelyxig och vi betalade lite var. Det var 2 rum. Vi alla ville inte sova två och två för det skulle ju kännas konstigt för mig att sova med Felix igen..Så vi bestämde oss att ta alla madrasser och lägga de framför tv:n och ta bort soffbordet. Denna gången så la William jämte mig och Elin jämte mig och Felix jämte Elin. Jag och Felix hade med våra MacBook och vi tog min och kopplade upp den till tv:n så vi alla fryr kunde se på film. Jag och Elin valde film och vi var ganska lika varandra! Vi var uppna ganska länge! Vid halv tre så somnade vi alla. Vi vaknade upp kl:11.56. Jag vaknade först och sen väckte jag William och sedan tog jag och William våra kuddar och slog dom på Elin och Felix. När det vaknade så gick vi upp direkt och skulle äte frukost men frukosten var slut för länge sen så vi städade undan madrasserna och gjorde oss iordning och skulle ner till ett Café och köpa en fralla eller något. Dessa två dagar har varit superkul men nu var det dags att Felix och jag att åka hem. Vi sa hejdå och William gav mig en liten puss på kinden. Jag såg ganska förvånad och William blev generad och jag bara log för jag visste inte vad jag skulle säga. Jag vände mig bak för att gå och där stod Felix..Han sa inget till William han sa tillomed inte hejdå, Felix bara hoppade på tåget. Jag och Felix satt mittemot varandra. Vi sa inget till varandra. Jag var tvungen att säga förlåt till Felix och det gjorde jag. Jag satte mig jämte Felix, och sa förlåt. Han sa att det var okej, han frågade ifall jag fortfarande gillade honom. Jag talade sanning och berättade att jag inte visste för varje gång vi var så var det liksom inte ngt extra i kroppen. Felix fick trårar och han trokade genast bort dom. Jag blev ju också lite ledsen för jag ville ju ha både Felix och William. Vi var hemme nu i Stockholm. Där var det massor med foooers! Vi blev fast bland foooerna för de ville ju verkligen komma fram till felix och ifall de lät mig gå så skulle kanske någon smita sig före. Efter tio min så fick vi äntligen komma ut och då gick jag till Olivia direkt för jag hade saknat henne grymt mycket! Jag berättade allt för Olivia, att jag kanske hade känslor för William och att det var stelt mellan mig och Felix och allltannat. DEt var eftermiddag och jag skulle ta ett snack med Felix. Vi hade våra diskussioner men aa..jag var ju inte säker på ifall jag gillade William eller inte så vi tog en paus igen!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Ledsen för jätttedålig uppdatering men aa här har ni kapitlet!  //Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0