2013-11-01 ♥ 02:42:00

Don't leave me alone kapitel 15

William's perspektiv: Jag skulle åka hem till Amanda för att säga förlåt, när jag var framme så var dörren inte stängd så jag gick in och såg Felix och Amanda kyssas..
----------------------------------------------------------------------------------------
Amanda's perspektiv: Jag och Felix hörde någon stänga dörren, vi vände oss bak och dör stod William! Felix ställde sig upp snabbt från soffan och sa: 
- Vad gör du här?!?! Kaxigt.
- Vadå får jag inte vara här eller? 
- Nej, inte efter allt du har gjort mot min tjej!
- Ditt ex rättare sagt!
- Nej vi är tsm nu! Sa Felix
De började gå mot varandra och knuffas. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag skrev bara slutaaa!! De lyssnade inte och fortsatte att bråka och knuffas. Jag gick igenom dom och knuffade bak de båda och skrek sluta igen. Dom båda kollade på mig och jag sa:
- Hur gamla är ni?!? Ni bråkar om en tjej!
Vi pratade med varandra länge och Albin sa bara att han skulle komma hit för att säga förlåt och att det inte var meningen att han och Felix skulle bråka med varandra. Dom skakad hand och "klappade den ena på ryggen" de hade kommit överens om att sluta bråka.  Albin stannade kvar en kvart och sen åkte hem, nu kunde jag och Felix äntligen mysa. Men så plingade det på ringklockan. Jag gick och öppnade dörren och där stod Daff och alla de andra, jag blev förvånad, jag sa kom in och jag frågade vad dom gjorde här. Det hade visst varit inbrotts studion, det var någon sm hade glömt att låsa sig efter man hade varit i studion. Alla kollade på Felix och han kollade ner och skämdes. Dom kunde inte spela in den nya låten i studion längre, dom fick hyra en studio i närheten där jag bodde så Daff frågade ifall de kunde sova över men det kunde dom inte för mina föräldrar skulle komma hem imorgon. Omar blev jätteglad när Daff frågade ifall de kunde sova över men när sa att mina föräldrar skulle komma hem imorgon blev han ledsen. Efter en halv timme så fick jag ett sms av mina föräldrar och det stod att det hade blivit ändrade planer, de skulle komma he, fem dagar innan skolstarten. Jag sa det till dom och Omar blev genast superglad igen. Det var bara Daff, Omar, Oscar och Ogge som skulle sova över. Michaela och de andra skulle sova någon annanstans. Daff skulle sova i gäst rummet och Omar och Ogge där inne med fast på madrasser. Oscar och Olivia skulle sova i vardagsrummet. Jag och Felix i mitt rum. Vi sov ganska tidigt för att kunna vakna tidigt imorn. 
(Nästa dag) 
Felix's perspektiv: När jag vaknade så var inte Amanda där. Jag gick ner och där satt alla, Amanda satt sig jämte Omar och verkade ha kul, jämte Amanda var det en ledig plats så jag satt mig där. Alla sa godmorgon till mig och jag sa samma sak tillbaka. När vi hade ätit och gjort oss i ordning så var klockan 10.00 det tog ca 10 min att gå till hyres studio.
Amanda's perspektiv:  Jag och Olivia skulle också följa med. Vi fick höra dom spela in den låten live. Efter 5 tim & 23 min så gick jag och Olivia till ett Café för att käka lite. Alla stirrade på oss men jag och Olivia struntade i det. När vi hade käkat färdigt så gick vi tillbaka till studion för Felix, Oscar och dom hade inte ätit sen 08.00 så när dom var klara vid 18.00 så skulle jag och Olivia ta med dom till Mc'donalds. Nu var dom klara och vi skulle till Mc'donalds. Dom åt jättemycket och jag och Amanda betalade det. Bordet jämte så satt det en kille som höll på att stirra på oss.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitlet kanske blev lång tråkigt men aja....vrf jag la upp detta så sent är för att jag tkr jag har uppdaterat dålig och dessutom var jag sugen.   //Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0