2013-09-04 ♥ 20:50:44

A normal life kapitel 6

 Eftersom jag blev så besviken sa jag - jaha men ge de till din tjej i Småland då för alla de här sakerna hatar jag!!! Han verkade bli helt stum så jag smällde igen dörren på han så att han fick liv igen! Nu fick han igen och jag hatar honom fortfarande!
____________________________________________________________________
 
Felix perspektiv: Jag hade kommit fram till Melissas enorma hus och jag knackade på. Sen frågade hon vad jag hade köpt och jag babblade på om sakerna sen helt plötsigt sa hon åt mig att ge de sakerna till tjejen i Småland! Hon sa att de här sakerna hatade hon sen verkade jag bli helt stum och chockad. Det verkade ju gå så bra! Hon hade redan slängt igen dörren så jag gick sakta men säkert hem. Kl var nu 20:00 och jag var så trött att jag somnade på soffan. Jaha nu var det väl lika bra att glömma henne...
 
Nästa morgon fortfarande Felix perspektiv:
 PIIP PIIP PIIP det var väckarklockan. Jag skulle gå till skolan idag och idag var det torsdag. Jag började tänka på Melissa igen. Ville jag att hon skulle bli min bästa vän igen eller att hon skulle bli min tjej? I vilket fall så kommer det inte att hända!!! Hur kunde jag vara så korkad!? Jag hade klätt på mig och gick till skolan och möttes av 6 glada och pigga ögon. De verkade ju vara på ett bra humör de. Jag frågade varför de var på ett bra humör och de svarade att det är sommarlov om en vecka. Åh juste ja! Det är ju snart!!! Efter skolan såg jag Melissa gå helt själv vid gatan och jag kände direkt att man blev skakig av hennes utseende. Jag skulle precis gå fram till henne men innan jag hann komma fram till henne såg jag tre långa killar med luvor komma fram och ta henne bakifrån. En av killarna höll hennes mun och de andra två höll om hennes armar. Hon har blivit kidnappad och jag visste verkligen inte vad jag skulle göra så jag fick panik... _________________________________________________________________________ Hej jag hoppas att ni gillade detta kapitel och jag SKA skriva ett minikapitel sen:) ses sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback