2013-09-03 ♥ 16:29:00

A normal life kapitel 5

 Han hade ett stort flin på läpparna när jag frågade vilken väg jag skulle ta. Det var nog ett vad-var-det-jag-sa flin. Åh jag hatar de. Han frågade vart jag bodde. Jag visste inte om jag skulle svara för då vet han ju var jag bor men tillslut sa jag var jag bodde nånstans. Han svarade och tillslut kom jag hem. Mina föräldrar hade nog inte märkt nåt trodde jag iallafall. När jag kom hem så var de faktiskt inte arga som alla andra föräldrar borde ha varit. De var nog de bästa föräldrarna!
______________________________________________________________________________________________
 
Felix perspektiv: Jag kom hem från skolan vid ungefär halv fem. Jag gick upp till mitt rum Och la mig på sängen. Jag kunde inte sluta tänka på Melissa. Tänk om hon tänkte på mig just nu!? Fast näe hon hatar mig och det gör jag också! Jag fattar inte att jag dumpade henne som bästis i femman!!! IDIOT! Jaja gjort är gjort ! Synd att jag inte kan spola tillbaka tiden... Eller kan jag det!? Javisst jag kan ta alla de saker som hon gillar!!! Efter några minuters tänkande visst jag allt om vad hon gillade och inte gillade jaha nu är det bara lite shopping! Ja! Nu är jag äntligen klar! Få se nu... Var bor hon nånstans nu då? Nu kom jag på! Jag gick till hennes hus och oj vad stort det var! Hon måste vara stenrik! Jag knackade på och jag hoppades att det var Melissa som öppnade men ändå inte! Det skulle bli sååå pinsamt om hennes föräldrar öppnade! Som jag hade hoppats så öppnade Melissa! Hon skulle precis stänga dörren men jag hann lägga foten så att hon inte kunde stänga. Jag sa - Hej Melissa! Jag är ledsen att jag dumpade dig som bästis i femman för en tjej men jag hoppas att de här sakerna kommer få dig att förlåta mig! Jag har köpt alla grejer som du gillar. Jag blev förvånad över vad hon svarade. Hon sa - vad har du köpt då? Jag berättade om alla grejer och hon sa...
 
Melissas perspektiv: jag hade varit i mitt rum sen jag kom hem. Det var någon som knackade på dörren och eftersom mina föräldrar jobbar och personalen har fått ledigt så öppnade jag dörren och där stog. FELIX!? Han hade med många olika saker och han sa - Hej Melissa! Jag är ledsen att jag dumpade dig som bästis i femman för en tjej men jag hoppas att de här sakerna kommer få dig att förlåta mig! Jag har köpt alla grejer du gillar. Jag var lite nyfiken för tänk om han fortfarande kommer ihåg den tiden då vi visste allt om varandra!? Jag försökte vara oberörd så jag sa - vad har du köpt då? Han började babbla om grejerna  han har köpt och jag blev så besviken eftersom det var bara grejer jag hatade! Driver han med mig!? Eftersom jag blev så besviken sa jag - jaha men ge de till din tjej i Småland då för alla de här sakerna hatar jag!!! Han verkade bli helt stum så jag smällde igen dörren på han så att han fick liv igen! Nu fick han igen och jag hatar honom fortfarande!
_____________________________________________________________________________________________________
Hej jag hoppas att ni inte blev besvikna över att jag inte skrev igår men jag tror att jag ska skriva ett till kapitel senare:) jag hoppas att ni gillade detta kapitel och ledsen att jag kanske har skrivit fel men det är nåt konstigt på ipaden:/ Jag tänker skriva på macbooken senare:) hejdå ha en fortsatt trevlig dag:D och förresten förlåt om det här kapitlet blev kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0