2013-09-04 ♥ 21:12:49

A normal life kapitel 7

En av killarna höll hennes mun och de andra två höll om hennes armar. Hon har blivit kidnappad och jag visste verkligen inte vad jag skulle göra så jag fick panik... __________________________________________________________________ Melissas perspektiv: Jag gick hem från skolan och jag såg Felix gå en liten bit bort och oj vad söt han va men jag hatar honom fortfarande men man kan ju hata och tycka att nån är söt samtidigt eller hur!? Iallafall så kom tre långa killar med luvor. En av de tog mig bakifrån och de andra två tog mig så att jag inte kunde röra mig. Att skrika var helt meningslöst. Jag tror att Felix såg mig men jag har ingen aning faktiskt. Men eftersom jag har varit kall och hård mot honom så kanske han struntar i mig. Jag har ju också slängt igen dörren på honom... Felix perspektiv: Det första jag gjorde var att ta upp mobile och filma. Jag tog registreringsnumret till bilen och fortsatte filma. Jag följde efter de tills de körde iväg. Därefter gick jag till polisen och berättade allt för de. Jag gick också hem till Melissas hus. Hemma hos henne så var hennes föräldrar hemma och jag berättade allt. De frågade om typ allt och jag fick också en fika efter det så gick jag hem och berättade allt för mamma! ________________________________________________________________________ Hallå där jag sa ju att jag skulle skriva ett till kapitlet:) jag hoppad att ni tyckte om det men nu har jag missat en hel "läxdag" jag har rätt många läxor nu så jag vet inte om det blir ett kapitel imorn men vi får se:) $E$ imorn kanske :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0