2013-09-25 ♥ 20:39:00

Don't leave me alone Kapitel 3

 Efter att vi hade pratat i en timme så var jag tvungen att gå hem eftersom att det började komma fler "foooers" så jag sa att jag skulle gå hem! Dom sa att jag skulle stanna en liten stund till och följa med till deras studio. Självklart så följde jag med. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Amanda's perspektiv: Jag följde med då till studion. Det var inte så jag hade tänkt att det skulle se ut! Vi satte oss ner i den svarta soffan som e med i låten/videon "Troublemaker". Vi pratade om allt möjligt och jag hade aldrig använt min mobil under träffen. Alla var jättesnälla mot mig och Oscar bjöd mig på chips och dom andra såklart. Sen tog Felix min mobil. Jag tog direkt tillbaka den eftersom att det var privat! Sen la jag min mobil på bordet och snackade med alla andra. Där efter så tog Felix min mobil igen utan att jag visste det och la upp en bild på "insta" och skrev: Love u Amanda!<3. När vi skulle ta kort alla fem så såg jag att det var massa like:ninger (stav). Jag gick in och kollade och då såg jag att Felix hade lagt upp en bild och skrivit Love u Amanda!<3. Jag blev så himla glad! Men jag sa inget, jag bara satte på kameran och började fota med alla fem och sedan en och en. Jag hade 7% kvar och mamma hade sms:at mig att jag skulle åka hem. Jag sa till dom att jag var tvungen att åka hem. Då ställde sig Felix upp och sa att dom kunde följa med mig ut och göra mig sällskap, med det finaste och gulligaste leendet!<3 Jag sa att det inte behövdes men han ville verkligen följa med mig ut. Så jag lät dom göra det. Jag sms:ade min mamma att hon skulle skjutsa hem mig på gatan ************************. Efter 7 minuter så kom hon och Felix sa hejdå först och sen alla andra samtidigt. Jag åkte hem och satt tyst hela vägen hem, jag tänkte igenom vad som precis hade hänt. Jag hade täffat The Fooo! Det kändes verkligen som att vi var jättebra vänner nu! Det märktes att Felix gillade mig. Jag gillade han också! Jag och Oscar var mer Bästa vänner. 
Felix's perspektiv: Amanda var så himla snygg och söt!<3 Jag hoppas att hon gillar mig! Jag märkte också att Omar gillade henne  även han inte sa så mycket! Oscar bjöd henne på chips men han gillade inte henne kändes det som. Jag gillade Amanda väldigt mycket även jag inte visste om henne så mycket. Hon och hennes söta leende var perfekt. När hon åkte hem så började jag och killarna prata om henne och Omar sa att hon var skitsnygg det sa jag med. Oscar sa att hon var okej. Då var det så som jag trodde då.
Amanda's perspektiv: När jag var hemma så kastade jag mig i sägen och och började sms:a med Olivia direkt! Hon frågade vad vi gjorde och jag berättade allting! Ja märkte också lite att Omar gillade mig men jag gillade ju Felix..:/ Men jag berättade att Olivia kunde komma till Stockholm och sova över imorgon! Jag tänkte att hon och jag kunde ksk vara med The Fooo! Hon blev jätteglad över vad jag sa!:D 
Klockan var nu 20.00 jag gick in på Facebook och Felix, Omar, Ogge och Oscar hade addat mig! Det var också någon som hette Hanna Bodelson och Clara Borthwick som ville följa mig! Och massa andra! Efter tio minuter så sms:ande Hanna Bodelson mig och vi började snacka. Efter 40 min så blev vi typ vänner! Det var fler och fler av Hanna Bodelson's vänner som skrev med mig och vi alla blev vänner! När jag hade sms:at klart så tog jag en snabb dusch och bytte om till pyjamas. Jag tänkte alltid vad som hade precis hade hänt så jag skippade maten! När klockan var halv tio så sms:ade jag med alla typ! Jag började sova vid halv två typ.
Nästa dag: 
 
(Fortfarande Amanda's perspektiv)
Jag vaknade klockan:11.00  Jag kom på att Olivia skulle komma klockan 12.10 så jag bytte om till ett par snygga jeans shorts och ett snygg tröja. Jag gick ner för trappan och åt frukost och sedan borstade jag tänderna.  Klockan var nu 12.00 och jag skulle åka ner och möta henne vid tågstationen. Jag väntade ett par minuter och sedan kom hon! Jag sprang och kramade henne! Jag hade saknat henne otroligt mycket även jag hade kul. Jag berättade att jag hade fixat med The Fooo att vi kunde va med dom! Vi gick direkt till bilen och pratde om The Fooo. Som tur så glömde inte Olivia sin resväska:P Jag sa att mamma skulle släppa ner oss vid Stureplan för att vi skulle möta The Fooo där. Först såg vi Felix, Oscar och Omar och sen Ogge komma. Jag märkte direkt att Olivia gillade Oscar! Jag och Olivia sa Hej först och sen dom. Felix gick till mig och Oscar till Olivia och Omar och Ogge gick tillsammans;) Felix la sin arm runt min axel. Han var så himla gullig!!! Olivia och Oscar var så gulliga tillsammans! Dom gick hela vägen och pratade. Det gjorde jag och Felix med. När taxin kom så frågade jag vart vi skulle och Felix sa att vi skulle till honom. 
Oscar's perspektiv: När jag såg Amandas bästa vän Olivia som Amanda sa att hon hette så var Olivia supersnygg! Hon var så söt och vi pratade med varandra direkt.
Påväg till taxin så bytte vi nummer! <3 Det bara hände liksom!
Felix's perspektiv: När jag såg Amanda gick jag till henne direkt! Så att Omar inte skulle till henne! Sedan såg jag att Oscar gick till Olivia. Det var så kul för det kändes att det var något pågång med mig och Amanda. När taxin kom så åkte vi till mig och när vi kom till mig så satte vi oss på soffan direkt. Fast jag och Amanda gick någon annanstans.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Hoppas ni tyckte att kapitlet blev bra! Jag har inget mer att säga så Godnatt!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0