2013-09-27 ♥ 19:43:00

Don't leave me alone kapitel 4

När taxin kom så åkte vi till mig och när vi kom till mig så satte vi oss på soffan direkt. Fast jag och Amanda gick någon annanstans.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Felix's perspektiv: Jag tog med mig Amanda till köket. Jag visste att det bara var några meter ifrån soffan man jag sket i det. Jag sa till Amanda att jag gillade henne. Hon blev helt chockad! Jag trodde först att hon inte gillade mig men hon sa sedan Jag gillar dig med. Jag blev förvånad över att vi båda kände samma sak för varandra. Jag frågade ifall hon ville bli tillsammans med mig och hon sa ja. Vi höll på att kyssas tills... Omar kom fram och sa "kom så kollar vi på tv" Jag blev sur på Omar för att han störde men jag sa inget:/ När vi satte oss i soffan så höll jag och Amanda på att prata under filmen det gjorde Oscar och Olivia med. Ogge satt där med Omar och kollade på filmen. När jag och Amanda skulle kyssas igen så hostade Omar. Alla kollade på Omar och han ryckte på axlarna.
Amanda's perspektiv: Klockan var tjugo över två och vi skulle till stranden. Felix's mamma hade packat med mat till oss som vi skulle ha på stranden. Det dåliga var att jag och Olivia inte visste  att vi skulle till stranden. Men alla dom andra hade badbyxor med sig. Men självklart följde jag och Olivia med till stranden. När vi var framme så gick killarna en bit bort och bytte om. Medans dom bytte om snackade jag och Olivia om dom! Jag berättade allt som hade hänt mellan mig och Felix och sen berättade Olivia allt emellan henne och Oscar! När dom hade bytt klart så hoppade dom i vattnet direkt och sa till oss att vi skulle ner ändå även vi inte hade med oss badkläder. Men vi ville inte. Sedan kom Felix och Oscar upp och drog oss ner i vattnet! Dom var så starka så vi följde med. Vi blev helt blöta! Vi badade ungefär i en timme. Vi gick upp efter och jag fick dela handduk med Felix!<3 Han var så himla gullig! Vi satt där och åt och snackade! Vi var där till klockan åtta och mina kläder hade torkat. Omar och Ogge gick hem till sig tidigare eftersom att de tyckte att det var tråkigt..:/ Men jag och Olivia var tvungna att åka hem nu och vi ka Hejdå till dom och kramade Oscar och Felix. Sen gick jag och Felix gick en bit bort ifrån Oscar och Olivia. Felix
 frågade ifall vi måste hem och jag sa att vi måste det för att vi skulle till min mormor och morfar. Jag sa Hejdå en gång till och kysste honom! Han sa Hejdå tillbaka och sa sedan Älskar dig<3 jag sa samma sak tillbaka. Jag sa att min mamma hade kommit nu och att jag skulle sms:a honom. Jag sa till Oliiva att vi skulle gå nu och hon kramade Oscar en sista gång sen sa jag och Olivia Hejdå till både Oscar och Felix. 
Amanda's perspektiv: När jag och Olivia kom hem så bytte vi om och satte på lite smink och sedan åkte vi till min morfar och mormor. Jag sms:ade med Felix på vägen dit och Olivia sms:ade med Oscar. Det var så kul det hände så snabbt. När vi var framme hos min mormor och morfar så satt vi i ett rum och sms:ade men dom igen.
Nästa dag:
Amanda's perspektiv: När jag vaknade så hade jag fått ett meddelande fån Felix<3 Han skrev godmorgon och ett hjärta och sedan en pussmun. Jag skrev sedan Godmorgon Älskling<3 tillbaka. Där efter en minut så undrade Felix om bara han och jag kunde vara. Självklart sa jag ja! Sen skrev jag Olivia då? Och då sa han att Olivia kunde vara med Oscar! Och jag tyckte att det var en jättebra idé! Jag och och Olivia bytte om till snygga kläder och satte på smink. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ledsen för ett jättekort kapitel! Men jag kom inte på så mycket, jag hade helt enkelt glömt att lyssna på the fooo så jag skulle få inspration(stav) Men det kommer längre kapitlar i helgen! //Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0