2013-09-17 ♥ 20:42:00

Just Give Me A Chance kapitel 7

Jag vaknde av en ryck och kollade på mobilen för att se hur mycket kl var. 08:30 var för tidigt för att vakna så jag gick och duschade. När jag var klar så hade Julia redan vaknatt och hennes hår var åt alla håll. Jag började skratta och hon blev generad. Sen började hon skratta och jag såg nog ut som ett frågetecken för hon pekade på mitt hår. Jag kollade genast i spegeln och såg det. Haha mitt hår var också på alla håll. Det blir så efter att jag har duschat. Jag bytte om och sen kom en fråga som jag vill ha svar på. Har det hänt nått inatt...!?
 
***************************************************************************************
Felix perspektiv:
Jag sov med Miranda i rum 341. Det hade inte hänt nånting alls. Hon var ganska rolig att prata med men hon var inte humor rolig. Vi sov väldigt djupt och jag vaknade kl 09.00. Jag kollade runt och såg Miranda ligga i sin säng med sin mobil. Jag gick in i badrummet och kollade mig i spegeln. Jag såg att NÅN hade klottrat på mitt  ansikte.  Jag gick ut med ett försök att vara arg och Miranda började skratta. Jag började skratta med henne. Sen satt vi och skrattade tills nån knackade. Jag öppnade dörren och såg Julia stå där och skratta. Jag gick in i toan och tvättade av mig sen så bytte jag om. Vi skulle dansa till en dansvideo idag så jag behövde verkligen få energi. När jag var klar så sa jag att jag skulle gå till grabbarna. Båda sa hejdå och jag stängde dörren. Jag knackade på hos Ogge och Oscar. När jag öppnade dörren så tysnade alla. De jag mig inte en bro-hug eller ett hej. De var inte som vanligt. Vad var det med de!? Jag sa - Hej. De svarade med en nick. Jag frågade vad de pratade om och de gjorde bara med en axelryckning. Det kan vara något med vad som hände igår när jag pratade skit om killarna. Jag satt och pratade på och de nickade bara. Vi bestämde oss att vi skulle ut lite. Vi gick till mitt och Mirandas rum och frågade om de ville hänga med till studion. De sa att de skulle ut och shoppa. Vi gick till studion. Vi övade dansen i två timmar. Vi skulle spela upp videon snart. På vägen till studion såg vi våra foooer det var inte så många men vi var väldigt glada. Det var också några vid studion. När vi hade spelat in den klart så såg vi Miranda och Julia gå. Vi vinkade och de vinkade tillbaka. Alla foooers gav de blickar. Jag tror att jag ska fråga Miranda om hennes nummer men jag vill inte vara trög och efterhängsen så det får nog bli när vi ska säga hejdå till varandra om jag inte glömmer det men det gör nog inget. Jag kommer ju knappast stöta på henne igen...
 
Omars perspektiv:
Jag tänker nu säga vad planen är. Ursäkta mig om planen är lite dum men jag är inte riktigt en smart hjärna. Planen är att vi ska fråga Daff om vi får byta rum. Att killar delar rum med killar. Vi frågade Daff och han frågade varför vi ville det och vi sa att vi brydde oss om Felix. Liksom att han gillar en random bielieber från Globen. Fast när jag sa det tänkte jag bara på mig själv... Jag hoppas att jag inte är allt för själviskt och att Felix aldrig får reda på det här. Han är ju min bästa vän han skulle aldrig förlåta mig. NEEJ är det skuldkänslor jag får!?
 
***************************************************************************************
ASKORT kapitel jag vet. Men jag kände mig tvungen att bara lägga upp ett kapitel:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0