2013-09-14 ♥ 13:34:00

Prolog Just give me a chance

Hej! Jag heter Miranđa och är 14 år. Jag är nästan 15 men det är två veckor till det. Jag har en stor crush på Justin Bieber eftersom han är ja... SÖT:) Jag bor i en helt vanlig villa med helt vanliga föräldrar ja nästan då:) Jag har ett normal stort rum med en stor säng och skrivbord. Sen är det ju också typ mattor och annat. Jag ska på en Justin Bieber konsert snart och jag har hört att det skulle komma ett förband som visar sig vara "The Fooo". Jag vet inte hur de ser ut eller hur gamla de är. Jag trodde att jag inte behövde veta nånting om de! Men jag hade fel... Allting började när jag var på konserten...
 
 Jag vet att jag är usel på att uppdatera men om den är rolig och spännande så är det roligare att skriva så jag ska uppdatera så mycket jag kan! Näe men nu ska jag baka 😋 Mums😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0