2014-01-19 ♥ 11:09:25

Kaos på twitter!

Det har ju varit väldigt mycket kaos på twitter om massa rykten att Felix har strulat med en tjej och är tillsammans med någon! Asså själv vill man ju att killarna ska vara singlar så länge som möjligt men dom måste också få ett privatliv och det måste vi foooers respektera! Det spelar ingen roll ifall killarna är tillsammans med någon  eller har strulat med någon. Vad än som händer så måste vi foooers respektera killarna och stötta de, annars är man ingen riktig foooer.... Själv tror jag inte att Felix har strulat med någon och ifall han har gjort visst okej!? När jag hör sånt så vet jag direkt att det är BULLSHIT! Asså hela fanbasen är ju helt kaos nu och vi vill ju att killarna fortfarande ska vara ett band eller hur? Ja, sluta då att skriva massa bullshit! Jag blir så himla störd på allt! Ahh, sluta bara att skriva massa bullshit! Okej?! 
 
! KOM IHÅG ATT DET ÄR MIN ÅSIKT !
 
//Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0