2014-01-02 ♥ 20:06:15

Super ledsen!

Hello Foooer! Jag är så sjukt ledsen över min dåliga uppdatering. Jag har varit med Emma, Nha Khanh och Livia igår sedan sov jag över hos Emma med Nha khanh och jag var kvar där tills eftermiddagen och sen så åkte vi tre och simmade. Imorgon kommer jag kommer att ta en massa "visste du att...?" Bilder men det är inte jag som gör de så jag kommer sno några från Instagram och bloggar!:) jag ger självklart cred ifall jag inte har tagit bilden. Sedan tänkte jag att ifall både jag och Emma kunde ha reserv inlägg som finns i utkastet för ibland när man inte hinner redigera eller skriva en novell typ så finns ju reserv inläggen i utkastet, alltså helt enkelt reserv inlägg:) Men ja nu ska jag kolla på PLL och skriva ett inlägg på min andra blogg! Hejdå!   //Mari




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0