2014-01-02 ♥ 20:58:58

"Visste du att..?"

Här kommer några "visste du att..?" bilder. De flesta bilderna som det inte står något cred på är det jag som har redigerat bilderna men då är faktan från The Fooo News och de som har cred i bilden är ifrån The Fooo Swe. Men jag skriver vilka som är vilka:) jo juste jag lägger inte upp alla för jag ska ha några visste du att..? Bilder i reserv till nästa gång:) Sen så vill jag veta ifall ni fick veta något nytt? Och hur många av alla de ni kunde?:) Jag visste allt här men det är ju olika!

P.s jag lägger ut den idag ist! Jag har ett annat reserv inlägg:)

//Maria


The Fooo News (men jag har redigerat bilderna)




The Fooo Swe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0